کامبوجا اکسیر جوانی

کامبوجا و سرطان

کامبوجا و سرطان

کامبوجا و سرطان دو کلمه ای است که خیلی کنار هم بکار برده می شود و دلیل آن هم خاصیت ضد سرطانی بودن نوشیدنی کامبوجا است که باعث محبوبیت زیاد آن در نزد مردم شده است. اینکه چگونه کامبوجا باعث پیشگیری از سرطان می شود یا جلوی پیشرفت این بیماری را می گیرد رازی است که امروز قصد داریم از آن پرده برداریم. شاید قبل از شروع بد نباشه که یک امار جهانی از سرطان ارائه کنیم تا بیشتر نگران سلامتی خود و اطرافیانتان باشید. متاسفانه بر اساس آماری که در سال 2019 سازمان غذا و دارو ارائه کرده است بیش از 200 میلیون نفر در جهان مبتلا به بیماری سرطان هستند که بسیار تکان دهنده است.

خواص کامبوجا و سرطان

چای کامبوجا به دلیل داشتن باکتری های سودمند و ترکیبات خاص توانایی از بین بردن بافت های سرطانی را دارد و از رشد سلول های مخرب که به سایر بافت های بدن آسیب می زنند جلوگیری می کند . در واقع این فقط کامبوجا نیست که خاصیت ضد سرطانی دارد بلکه بسیاری از مواد غذایی مثل چای ترش، خاصیت آنتی اکسیدانی دارندو بطور کلی موادی که ترکیبات آنتی اکسیدانی دارند با رادیکال های آزاد که منشا بروز سرطان هستند مقابله می کند. با رعایت چند نکته ساده اما مهم در رژیم غذایی می توانید تا حد زیادی از ابتلا به سرطان پیشگیری کنید مثلا از مواد خوراکی ارگانیک و طبیعی مانند میوه جات و سبزیجات بیشتر استفاده کنید، کمتر غذاهای سرخ کردنی و فست فود بخورید، نوشابه و دلستر را بطور کلی از عادت غذایی تون حذف کنید و بجاش از شربت کامبوجا استفاده کنید.

کامبوجا و درمان سرطان

درست است که کامبوجا و سرطان ارتباط معنی داری بایکدیگر دارند ولی این دلیل نمی شود که بگوییم کامبوجا سرطان را بصورت کامل درمان می کند. اگر سرطان با خوردن یک نوشیدنی قابل درمان بود پس چه احتیاجی به شیمی درمانی و این همه تلاش برای زنده ماندن بیماران سرطانی بود؟! پس می توان گفت با خوردن شربت کامبوجا شما از ابتلا به سرطان پیشگیری خواهید کرد. ضمن اینکه افرادی که مبتلا به این بیماری هستند کامبوجا برایشان مفید خواهد بود چراکه جلوی رشد بیماری آنها را می گیرد و در روند درمانی تاثیر مثبتی دارد.

برای جمع بندی و به عنوان یک توصیه دوستانه از همه عزیزانی که این مطلب را می خوانند تقاضا داریم به مواد غذایی که در طول روز مصرف می کنند اهمیت بدهند. ورزش و فعالیت بدنی رو هرگز از یاد نبرند و از محصولات طبیعی و گیاهی که در طب سنتی توصیه شده بیشتر استفاده کنند.

ارتباط میان کامبوجا و سرطان

در آخرین آزمایشاتی که بر روی حیواناتی نظیر موش که از نظر بیولوژیکی سیستم بدنی شبیه به انسان دارد تقریبا ارتباط بین مصرف کامبوجا و پیشگیری از سرطان اثبات شده اما تحقیقات در این زمینه ادامه داره و هنوز بصورت قطعی در هیچ یک از مجامع علمی در مورد درمان بیماری کامبوجا با خوردن کامبوجا یا هر نوشیدنی گیاهی دیگر اظهار نظری نشده.

اما متخصصان طب سنتی اعتقاد زیادی به چای کامبوجا دارند و به بیماران سرطانی توصیه می کنند. ضمن اینکه خود ما هم به عنوان تولید کننده کامبوجا بازخورد های خوبی در مورد مصرف کامبوجا و تاثیرات مثبت این نوشیدنی روی بیماری سرطان از طرف مشتریان مختلف دیده ایم و این موضوع نمی تواند اتفاقی باشد!

آخرین بروزرسانی این مقاله : 6 مرداد 1398

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *