کامبوجا اکسیر جوانی

کامبوجا و دیابت

کامبوجا و دیابت چه رابطه ای باهم دارند؟

در این مقاله به بررسی رابطه بین کامبوجا و دیابت خواهیم پرداخت لطفا تا انتها با ما همراه باشید.

  • آیا خوردن شربت کامبوجا برای دیابت مفید است؟
  • آیا مصرف چای کامبوجا برای افراد مبتلا به دیابت ضرری ندارد؟
  • آیا کامبوجا برای دیابت خوبه؟
  • تاثیر کامبوجا بر دیابت چیست؟
  • آیا نوشیدن بلند مدت کامبوجا در درمان دیابت موثر است ؟
  • بررسی کامل خواص کامبوجا برای دیابت
  • اثر کامبوجا بر دیابت چیست ؟

این ها سوالاتی هستند که وقتی مشتریان مبتلا به بیماری دیابت با ما تماس می گیرند بلافاصله از ما می پرسند و حقم دارند چون دیابت چه نوع یک و چه نوع دوم بیماری خطرناکی است و افراد مبتلا به این بیماری که تعدادشان هم کم نیست، باید مراعات کنند و مواظب تغذیه خودشون باشند تا دچار مشکل نشوند .

تاثیر کامبوجا بر بهبود دیابت چقدره؟

قبل از هر چیز مستقیم میرم سر اصل مطلب و یه انتقاد بزرگ می کنم از افرادی که براحتی و با صراحت تمام ادعا می کنند: رابطه کامبوجا و دیابت مثل دارو و بیماری است! یعنی مصرف کامبوجا میتواند منجر به درمان بیماری دیابت شود! که این موضوع اصلاً درست نیست و بهتره بدانید که تقریبا دیابت درمان قطعی ندارد و فقط می توان با پرهیز و خوردن غذا و نوشیدنی سالم از گزند این بیماری در امان ماند.

البته در منابع زیادی عنوان شده که کامبوجا برای دیابت و کنترل آن تا حدی مفید است. به همین دلیل توصیه می کنیم با خرید قارچ کامبوجا سعی کنید نوشیدنی سالمی تهیه کنید و بجای نوشابه و دلستر از آن استفاده کنیدو حداقل مطمئن هستید مثل مواد قندی و نوشابه باعث تشدید دیابت نخواهد شد. برای تولید این نوشیدنی در منزل حتماَ سری به پیج طرز تهیه کامبوجا بزنید.

آیا کامبوجا برای دیابت خوبه؟

در بیشتر موارد مصرف مداوم کامبوجا البته به مقدار کم و با نظر پزشک ، برای دیابت مفید است . البته خوردن شربت کامبوجا به تنهایی خیلی تاثیر گذار نیست و باید با ورزش و خوردن غذاهای سالم و قندهای طبیعی همراه بشه تا اثر خودشو نشون بده . جالبه بدونید بخش عمده ای از شکری که در ابتدای کار برای تهیه شربت کامبوجا استفاده میشه پس از آماده شدن نوشیدنی به مصرف باکتری های قارچ کامبوجا میرسه و در فرایند تخمیر تبدیل به گاز شده و باعث گازدار شدن چای کامبوجا میشه.

اثر کامبوجا بر دیابت چیست ؟

گفته میشه شربت کامبوجا حاوی ترکیباتی است که نوسانات قند خون را کنترل می کنه و به بهبود دیابت کمک میکنه. کلسترول و فشار خون یکی از عوامل تشدید کننده دیابت می باشد.
گفته میشه خوردن شربت کامبوجا در کاهش کلسترول خون نقش زیادی داره و میتونه فشار خون رو کنترل کنه مخصوصا اگر از کامبوجا باطعم چای ترش استفاده کنید. با کاهش فشار خون میشه امیدوار بود که دیابت هم تا حدی مهار و کنترل بشه.

کامبوجا دشمن دیابت

دلیل دیگه ای که نشان دهنده رابطه معکوس کامبوجا و دیابت است، خاصیت جالبی است که قارچ کامبوجا دارد. قارچ کامبوجا برای تکثیر احتیاج به مواد قندی داره ، به همین دلیل در هنگام درست کردن شربت کامبوجا ، مقدار زیادی شکر در ظرف ریخته می شود . در واقع تا زمانی که شکر در مایع کامبوجا وجود داشته باشد قارچ کامبوجا به فرایند تکثیر و سنتز ادامه می دهد .

هنگامی که شما نوشیدنی کامبوجا میل می کنید اگر نوشیدنی اصل و تازه باشه و از صافی های بسیار ریز عبور نکرده باشه، ذرات قارچ کامبوجا در نوشیدنی وجود دارند و حتی پس از ورود به معده به فعالیت خود ادامه می دهند و قند مورد نیاز خود را از بدن شما تامین می کنند که این موضوع بسیار حائز اهمیت و مفید است. وقتی بدن شما قند بیشتری مصرف کند احتمال ابتلا به دیابت کاهش می یابد. در نتیجه می توان گفت رابطه معکوسی بین مصرف کامبوجا و دیابت وجود دارد .

چه رابطه ای بین کامبوجا و دیابت وجود داره؟

دلیل دیگه ای که نشان دهنده تاثیرات مثبت بین مصرف کامبوجا و دیابت است ، به تحقیقاتی بر میگرده که اخیر در کشور آلمان برروی کامبوجا به عنوان یک پروبیوتیک طبیعی انجام شده. بر اساس نتایج این تحقیقات کامبوجا به علت داشتن باکتری های مفید و آنزیم های سودمند میتونه عملکرد باکتری های روده که وظیفه جذب کربوهیدرات ها رو برعهده دارند ، تحت تاثیر قرار بده و به جذب کمتر کربوهیدرات ها و کاهش قند خون و کنترل دیابت کمک کنه.

آمار جهانی کامبوجا و دیابت

طبق آمار ارائه شده توسط سازمان غذا و دارو ، دیابت هفتمین علت مرگ و میر در ایالات متحده آمریکاست و چیزی حدود ۲۶ میلیون نفر در این کشور مبتلا به دیابت هستند و حدود ۷۹ میلیون نفر در معرض ابتلا به این بیماری قرار دارند که در صورت عدم رعایت نکات پزشکی و تغذیه ای بطور حتم این افراد هم به جمع دیابتی ها می پیوندند و این یعنی بصدا در اومدن زنگ خطر برای آمریکایی ها.

جالبه بدونید که ۳۱ درصد این بیماران به مصرف مکمل های گیاهی و نوشیدنی های طبیعی روی آوردن و تغذیه سالم تری دارن و نتایج بهتری هم نسبت به افرادی که از داروهای شیمیایی استفاده میکنند گرفتن. کامبوجا یکی از نوشیدنی هایی است که بیماران دیابتی بجای نوشابه و نوشیدنی های الکلی استفاده می کنند

مقدار مجاز شکر در کامبوجا چقدره؟

در هر 250 گرم شربت کامبوجا چیزی حدود 2 تا 6 گرم شکر وجود داره و این درحالیه که در همین مقدار آب پرتقال 24 گرم و در 250 گرم آب هویج 13 گرم شکر وجود داره . البته نکته ای که وجود داره اینه که اگر فرایند تخمیر طولانی تر بشه (یعنی چیزی حدود 3 هفته تا یک ماه) میزان قندی که در کامبوجا وجود داره از مقدار 6 گرم در هر 250 گرم هم کمتر میشه و این مقدار برای افرادی که دیابت دارند بسیار ایده آل است . البته این آمارو ارقام حدودی است و بهتره بعد از خرید کامبوجا حتما به یک آزمایشگاه معتبر بروید و مقدار الکل و شکر موجود در کامبوجا رو تست کنید تا با خیال راحت از آن استفاده کنید .

منبع : healthcentral.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *