کامبوجا اکسیر جوانی

قارچ کفیر دیجی کالا

قارچ کفیر دیجی کالا

با توجه به اعتماد و اعتباری که فروشگاه اینترنتی دیجی کالا در ایران کسب کرده امروزه بیشتر افراد سعی دارند هر محصولی را از طریق این سایت خریداری نمایند اما بعضی از محصولات احتیاج به نگهداری دقیق و اصولی دارند و این امکان برای فروشگاه بزرگی مثل دیجی کالا فراهم نیست چرا که اولا حاشیه سود بالایی ندارد و ثانیاً تخصص و نیروی انسانی و تجهیزات این کار در انبار دیجی کالا وجود ندارد! اگر برای خرید قارچ کفیر دیجی کالا را انتخاب کرده اید بهتر است بدانید این فروشگاه امکان فروش قارچ کفیر را ندارد. اگر برای شما این سوال پیش آمده که قارچ کفیر از کجا بخرم؟ و یا اینکه مراکز فروش قارچ کفیر در تهران کجاست؟ لطفا تا انتها با ما باشید تا به تمامی این سوالات پاسخ دهیم.

قارچ کفیر از چی درست میشه؟

قارچ کفیر مانند کامبوجا نوعی باکتری پروبیوتیک و مفید است که وقتی به شیر اضافه می‌شود، تحت شرایطی خاص تبدیل به دوغ کفیر می‌شود که بسیار مفید و پر خاصیت است. جالب است بدانید اولین بار نوشیدنی کفیر در سرزمین‌های کوهستانی قفقاز روسیه و برای مصارف درمانی استفاده شده و کم کم به دوغ کفیر صنعتی امروزی تبدیل شده که در بیشتر فروشگاه ها موجود است. همانطور که می‌دانید این نوشیدنی طعم ترشی دارد و گازدار است و فواید زیادی برای روده و دستگاه گوارش انسان دارد.

نحوه نگهداری از قارچ کفیر

با توجه به اینکه قارچ کفیر از میکرو ارگانیزم‌های زنده و سودمند برای انسان تشکیل شده است، برای نگهداری و زنده ماندن آنها باید از قارچ کفیر در ظرف شیر تازه نگهداری کردبه همین دلیل است که اعتقاد داریم برای خرید قارچ کفیر دیجی کالا احتمالاً نمی‌تواند کمک زیادی به شما کند. البته نگهداری از کفیر نکات زیادی دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

قارچ کامبوجا از کجا بخرم؟

تاریخ انتشار : 1402/11/21 منبع : kefir grains