کامبوجا اکسیر جوانی

کامبوجا چای ترش

کامبوجا چای ترش

کامبوجا چای ترش کلسترول ، قند و فشار خون را کاهش می دهد و باعث ایجاد نشاط و جلوگیری از افسردگی می شود . دیگر خواص کامبوجا چای ترش ، شامل کمک به بهتر شدن عملکرد دستگاه گوارش و تقویت سیستم دفاعی بدن و همچنین کاهش چربی های اضافه و کاهش وزن است .

به دلیل خواص مشابه زیادی که این دو ماده باهم دارند ترکیب کامبوجا و چای ترش باعث افزایش تاثیرگذاری آنها و همچنین ایجاد تنوع بیشتر در طعم و رنگ نوشیدنی کامبوجا می شود . کامبوجا با طعم چای ترش حاوی مقدار زیادی ویتامین C و آنتی اکسیدان است و مصرف آن به همه افرادی که به سلامتشان اهمیت می دهند ، پیشنهاد می شود.

چرا کامبوجا با چای ترش

بدلیل رنگ فوق العاده ای که از ترکیب کامبوجا و چای ترش بدست می آید این نوشیدنی رو میشه در مهمانی ها هم استفاده کرد . پذیرایی از مهمانان با کامبوجا چای ترش هم باعث ایجاد تنوع میشه و هم بسلامتی آنها کمک زیادی میکنه. ضمن اینکه مانند سایر نوشیدنی های مضر یا الکلی هیچ عوارض جانبی نداره بلکه بسیار پرخاصیت و سودمند می باشد.

پیشنهاد می کنیم حتما به پیج آموزش درست کردن کامبوجا سر بزنید.

کامبوجا چای ترش چیست؟

چای ترش در اثر جوشاندن برگ گیاه جامائیکا بوجود می آید که بدلیل خواص زیاد و رنگ زیبایی که دارد در بین مردم کشورهای مختلف جهان شناخته شده و محبوب است که طعم ترشی دارد و به همین علت به آن چای ترش می گویند که هم بصورت خنک و هم بصورت گرم قابل استفاده است و بستگی به سلیقه افراد دارد . کامبوجا چای ترش هم نوعی نوشیدنی ترکیبی است که معمولا بصورت خنک مصرف می شود . ممکنه بپرسید دلیل ترکیب این دو نوشیدنی چیه ؟! دلیل اصلیش اینه که ترکیب این دو نوشیدنی خواص بسیار بیشتری نسبت به هریک از آن ها بصورت جداگانه دارد . ضمن اینکه اضافه کردن چای ترش به نوشیدنی کامبوجا باعث خوش رنگ تر شدن و ترش مزه تر شدنش میشه که به ترغیب افراد به مصرف نوشیدنی های سالمی مثل کامبوجا منجر خواهد شد .

دیگر خواص کامبوجا چای ترش

خوردن کامبوجا چای ترش برای افرادی که دیابت دارند یا قند بالایی دارند ، بسیار مفیده . چای ترش موجود در این نوشیدنی به کاهش استرس و اضطراب کمک می کنه و اختلالات عصبی رو کاهش میده . کامبوجا چای ترش خاصیت چربی سوزی داره و کلسترول و فشار خون را پایین میاره و میتونه بهترین نوشیدنی برای افرادی باشه که اضافه وزن دارند . چای ترش ذاتا شادی آور است و از افسردگی و کسالت جلوگیری میکنه ضمن اینکه خود نوشیدنی کامبوجا انرژی زا و نشاط آور است و برای گروه های سنی مختلف از جمله جوانان و ورزشکاران میتونه بسیار ایده آل باشه .

  • کامبوجا با چای ترش درد را تسکین میدهد و نوعی مسکن طبیعی محسوب میشود.
  • کامبوجا با طعم چای ترش به جوانسازی پوست و جلوگیری از پیری زودرس کمک میکنه.
  • چای ترش کامبوجا حاوی مقدار قابل توجهی ویتامین C است که باعث جلوگیری از سرماخوردگی و بیماری های ویروسی میشه.
  • چای ترش مانند یک ملین خفیف عمل میکنه و باعث تنظیم سیستم گوارش خواهد شد .
  • کامبوجا چای ترش از ایجاد سنگ کلیه جلوگیری کرده و برای پیشگیری از بیماری های کلیوی استفاده میشه.

لطفا جهت سفارش و  خرید کامبوجا از طریق شماره تلفن های موجود در سایت اقدام فرمایید .

منبع : ویکی پدیا فارسی