کامبوجا اکسیر جوانی

طریقه مصرف کامبوجا برای کبد چرب

در مورد طریقه مصرف کامبوجا در منابع مختلف، روش های متعددی مطرح شده و نمی‌توان گفت که کدامیک درست و کدام نادرست است. اما نکته‌ای که در میان همه متخصصان طب سنتی و پزشکان مشترک است رعایت تعادل و پرهیز از زیاده روی در مصرف هرگونه ماده غذایی و دارویی است. حتی کامبوجا که خواص درمانی فراوانی دارد هم از این قاعده مستثنا نیست و باید اعتدال را در مصرف آن رعایت کرد. البته اینکه حد تعادل مقدار مصرف کامبوجا چقدر است هم جای بحث دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

طریقه مصرف کامبوجا برای کبد چرب

بدلیل جذب بهتر مواد غذایی و تاثیر بیشتر بر روی بدن در ساعات اولیه روز ، توصیه می‌شود که کامبوجا قبل از صبحانه و بصورت ناشتا مصرف شود اما به دلیل اینکه کامبوجا طعمی شبیه به سرکه دارد ممکن است برای افرادی که دچار ناراحتی های گوارشی هستند به صورت ناشتا مناسب نباشد در صورتی که دچار چنین بیماری هایی هستید و یا رفلاکس اسید معده دارید توصیه می‌کنیم وعده صبح را به فاصله یک ساعت بعد از صبحانه میل کنید. اگر قبل از وعده های غذایی، سالاد و نوشیدنی هایی مثل کامبوجا میل کنید باعث کاهش اشتهای کاذب می‌شود.

در کل بدلیل وجود اسید استیک در کامبوجا، خاصیت اسیدی این نوشیدنی بیشتر است و به کاهش چربی کمک می کند. طریقه مصرف کامبوجا برای کبد چرب هم دقیقاً به همین صورت است. بنابر این پیشنهاد می‌کنیم حتماً در کنار ورزش و رژیم غذایی سالم از این نوشیدنی سالم استفاده نمایید.

طریقه مصرف کامبوجا
طریقه مصرف کامبوجا

مقدار مصرف کامبوجا در طول روز

اگر تابحال از نوشیدنی کامبوجا استفاده نکرده اید توصیه میکنیم از مقادیر کم (در حد یک استکان کوچک) شروع کنید تا سیستم گوارش و بدن شما خودش را با این نوشیدنی تطبیق بده و بعد از یک دو هفته میتونید برای تاثیر بیشتر مقدار مصرف کامبوجا را بیشتر کنید ولی توصیه میکنیم از دو لیوان در روز بیشتر استفاده نکنید ! همچنین سعی کنید بطور مداوم از این نوشیدنی استفاده کنید چراکه تاثیرات نوشیدنی کامبوجا معمولا بعد از سه تا شش ماه مصرف مداوم ، ظاهر میشه .مقدار مصرف ایده آل کامبوجا برای افراد بزرگسال سه استکان در روز است.

بهترین زمان مصرف کامبوجا

همانطور که اشاره کردیم اگر قبل از صبحانه ، ناهار و شام از کامبوجا بطور دائم و طولانی مدت استفاده کنید لاغر خواهید شد. بطور کلی میشه گفت بهترین زمان مصرف کامبوجا صبح و عصر است و بهتره که قبل از خواب از این نوشیدنی استفاده نکنید چون کمی باعث بی خوابی میشه . در ضمن بهتر است حداقل یک ساعت فاصله بین خوردن غذا و مصرف کامبوجا ایجاد کنید تا هم ویتامین های غذا کاملا جذب بدنتان شود و هم کامبوجا تاثیر بیشتری داشته باشد.

طریقه مصرف کامبوجا
طریقه مصرف کامبوجا

کامبوجا باعث افزایش انرژی شما می شود

نکته جالب این است که تاثیرات مصرف نوشیدنی کامبوجا برای همه افراد یکسان نیست و میشه گفت برروی هر فردی یه تاثیری داره و باید امتحان کنید تا ببینید چه تاثیراتی روی شما داره! اما بطور کلی بیشتر متخصصان تغذیه و طب سنتی اتفاق نظر دارند که مصرف مداوم کامبوجا به کاهش وزن کمک می‌نماید. طریقه مصرف کامبوجا کاملا به ذائقه و طبع شما بر میگرده ، میشه از کامبوجا میوه ای به عنوان دسر و عصرانه استفاده کرد و یا اینکه شربت کامبوجا رو با طعم چای سبز یا چای ترش یا سبزیجات معطر و خشک ترکیب کنید و استفاده نمایید .

بدلیل اینکه شربت کامبوجا یک نوشیدنی انرژی زا بحساب میاد میتونه برای افرادی که ورزش می کنن و دنبال نوشیدنی های انرژی زا هستند ، بسیار مناسب باشه چراکه نوشیدنی های انرژی زا قند بسیار زیادی دارند و خطر ابتلا به دیابت رو بشدت افزایش میدن . افراد ورزشکار بهتر است کامبوجا را یک ساعت قبل از فعالیت ورزشی میل کنند.

جهت خرید قارچ کامبوجا و درست کردن این نوشیدنی در منزل لطفا با شماره تماس قسمت پایین سایت تماس بگیرید.

دلیل ترش شدن کامبوجا چیست؟

نوشیدنی کامبوجا خواص اسیدی دارد و اگر میزان تخمیر در هنگام تهیه نوشیدنی کامبوجا زیاد باشد باعث ترش مزه شدن شربت کامبوجا و همچنین بوجود آمدن خاصیت اسیدی می شود و حتی گاهی اوقات بدلیل تخمیر زیاد و قرار گرفتن در دمای نامناسب ، میزان الکل موجود در کامبوجا از حد معمول بیشتر خواهد شد که این موضوع می تواند کمی دستگاه گوارش رو تحت تاثیر قرار بده و عملکرد آن را دچار مشکل نماید. به همین دلیل پیشنهاد ما به افرادی که تجربه کافی در زمینه تولید چای کامبوجا خانگی ندارند اینه که پیج طرز تهیه کامبوجا را بطور کامل مطالعه نمایند تا با روش اصولی و درست تهیه این نوشیدنی مفید در منزل آشنایی کامل پیدا کنند.

کامبوجا ماریتیغال

گیاه ماریتیغال یا خار مریم نوعی گیاه دارویی با خواص درمانی بسیار زیادی است که به سم زدایی از بدن و جلوگیری از تولید سنگ صفرا کمک زیادی می نماید. کامبوجا ماریتیغال در بهبود عملکرد کبد نقش موثری ایفا می نماید. توصیه می کنیم حتماً این گیاه را از عطاری ها تهیه بفرمایید و با ترکیب خار مریم یا ماریتیغال با کامبوجا فواید این نوشیدنی را به حد اکثر برسانید.

کامبوجیا قهوه سبز

مصرف عصاره دانه های قهوه سبز تازه که هنوز تحت حرارت قرار نگرفته به صورت خام تاثیر خوبی بر کاهش فشار خون و کاهش وزن دارد. برای تهیه کامبوجا قهوه سبز می توانید مقدار کمی عصاره قهوه سبز را به نوشیدنی کامبوجا اضافه کنید تا تاثیر بیشتری در کاهش وزن بگذارد.

مصرف کامبوجا در دوران بارداری و شیردهی

بعضی ها معتقد هستن مصرف کامبوجا برای زنان باردار و کودکان زیر 6 سال مفید نیست و بعضی ها هم میگن کامبوجا برای همه افراد مفیده ولی بدلیل حساسیت این موضوع ما طرفدار گروه اول هستیم و مصرف کامبوجا را برای افراد باردار ، کودکان زیر 6 سال ، افرادی که بیماری های خاص دارند و تحت درمان هستند یا داروی خاصی را مصرف می کنند به هیچ عنوان توصیه نمیکنیم . و پیشنهاد میکنیم درصورت تمایل به مصرف و خرید کامبوجا این افراد حتما با پزشک معالج خود مشورت کنند . لطفا جهت سفارش و اطلاع از قیمت کامبوجا و مشاوره در مورد طریقه مصرف کامبوجا از طریق تلگرام یا شماره های تماس موجود در سایت اقدام فرمایید .

منبع : livestron

بروزرسانی : 1402/04/16

10 دیدگاه دربارهٔ «طریقه مصرف کامبوجا برای کبد چرب»

    1. فروشگاه کامبوجا اکسیر جوانی

      بسیار ناچیزه
      البته در صورت داشتن بیماری های زمینه ای و دیابت حتماً قبل از مصرف با پزشک مشورت کنید

  1. سلام
    من کامبوجای چند ساله دارم
    میتونم مصرف کنم یا خراب شده
    رنگش کاملا طبیعیه

  2. سلام و عرض ادب
    چند تا سوال تخصصی در مورد نوشیدنی کامبوجا دارم ؟
    قند ساکارز در کامبوجا برای چی؟این قند برای دیابتی ها ضرر نداره؟
    کامبوجا گاز نداره؟
    چرا ترش نیست؟
    سپاس

    1. فروشگاه کامبوجا اکسیر جوانی

      سلام قند ساکاروز جهت تغذیه و زنده ماندن قارچ کامبوجاست و وجودش الزامیست. این نوشیدنی گاز داره و طعم ترش شیرینی داره

  3. سلام
    برای لاغری بهترین زمان مصرف، بعد از غذا هست یا قبل از غذا؟؟؟

    1. فروشگاه کامبوجا اکسیر جوانی

      سلام
      برای این منظور بهتره یک ساعت قبل از غذا مصرف بشه
      البته رژیم غذایی مناسب و خوردن سالاد پیش از غذا کمک کننده خواهد بود
      موفق باشیذ

    1. فروشگاه کامبوجا اکسیر جوانی

      بهتره که به شکل سرد استفاده بشه چون گرمای زیاد میکرو ارگانیسم‌های مفید رو از بین میبره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *