کامبوجا اکسیر جوانی

کامبوجا و جوش صورت

کامبوجا و جوش صورت

شربت کامبوجا بدلیل داشتن ویتامین های گروه B و خواص پروبیوتیک، تقویت کننده پوست و مو بوده و تاثیرات خوبی در برطرف کردن چین و چروک پوست دارد. محققان دانشگاه شیکاگو در تحقیقات اخیرشان در مورد ارتباط کامبوجا و جوش صورت به این نتیجه رسیدن که مصرف کامبوجا در داشتن پوستی صاف و بدون جوش و چربی های زیر پوستی تاثیر مثبتی دارد.

کامبوجا و جوش صورت

مصرف طولانی مدت و مداوم چای کامبوجا بدلیل اینکه در کنترل قند و چربی خون تاثیر مستقیم دارد باعث کاهش کلسترول و چربی های زیر پوستی می شود و این موضوع باعث کاهش جوش های صورت می شود . دلیل دیگه ای که ارتباط تنگاتنگ کامبوجا و جوش صورت را اثبات میکنه اینه که کامبوجا خاصیت پاک کنندگی و سمزدایی داره و باعث احیای کبد میشه . وقتی کبد بدرستی کار کنه بسیاری از مریضی های پوستی و مشکل جوش صورت خود بخود برطرف میشود.

تاثیر مصرف کامبوجا بر جوش و چین و چروک پوست

کامبوجا بدلیل ترکیبات مفیدی که دارد برای پوست و مو بسیار مفید بوده و باعث چلوگیری از چین و چروک پوست و تجمع بافت های چربی و به وجود آمدن جوش های صورت می شود. برای داشتن صورتی صاف و تمیز نیاز است که به مدت طولانی از نوشیدنی کامبوجا استفاده کنید و همزمان با آن رژیم غذایی سالمی داشته باشید و از خوردن غذاهای حاضری و غذاهایی که پر از ادویه و روغن های اشباع هستند پرهیز کنید.

 

منابع لاتین : banish.com                      آخرین بروزرسانی این مقاله 1398/05/15

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *