کامبوجا اکسیر جوانی

خرید کامبوجا در اصفهان

خرید کامبوجا در اصفهان

به علت خواص بی نظیری که چای کامبوجا دارد و تاثیرات مثبت این نوشیدنی بر بهبود خیلی از بیماری ها، خرید کامبوجا در اصفهان تبدیل به عادت مردم شده است و خیلی ها بصورت کامل با شربت کامبوجا آشنایی دارند. اما همیشه نوشیدنی هایی که خریداری می کنید ممکن است کیفیت مطلوبی نداشته باشند. به همین دلیل بهتر است که برای خرید شربت کامبوجا در اصفهان به سراغ تولیدکننده های اصلی و معتبر بروید. فروشگاه اینترنتی کامبوجا اکسیر جوانی با بیش از 10 سال سابقه در زمینه تولید نوشیدنی و قارچ کامبوجا به یک مرجع برای خرید و فروش کامبوجا در اصفهان و سایر شهرهای ایران از جمله تهران تبدیل شده است و مفتخر به ارائه نوشیدنی 100 درصد سنتی و طبیعی کامبوجا که باروشی ارگانیک تهیه شده ، می باشد.

خرید کامبوجا در اصفهان

خیلی از افراد علاقه مند به تولید کامبوجا در منزل هستند، اگر این کار طبق اصول و در محیط مناسب انجام شود و فرد تجربه کافی داشته باشد اشکالی ندارد اما در بیشتر مواقع امکان اختلال در روند تخمیر نوشیدنی کامبوجا وجود دارد و ممکن است نوشیدنی آلوده به میکرو ارگانیسم های مضر شود و سلامت انسان را بخطر بیاندازد. نوشیدنی کامبوجایی که ما تهیه میکنیم در دما کنترل شده و محیطی مناسب و با روشی خاص تولید می شود و بعد از تخمیر و آماده شدن تحت آزمایش قرار میگیرد تا میزان کیفیت شربت کامبوجا تولید شده سنجیده شود . برای خرید کامبوجا در اصفهان کافیست با شماره تلفن های وجود در وبسایت تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید تا ظرف 24 ساعت شربت کامبوجا را تحویل بگیرید.

نحوه خرید و ارسال کالا

نحوه خرید قارچ و شربت کامبوجا هم به این صورت است که بعد از پرداخت هزینه (هزینه محصول + هزینه ارسال) ، اطلاعات شما مشتریان عزیز دریافت می شود و برای ارسال کالا کارشناسان ما با شما تماس میگیرند و تایم دقیق تحویل کامبوجا را اطلاع می دهند. نوشیدنی کامبوجا در بسته بندی های 12 عددی و هر بطری با حجم یک لیتر با وسایل نقلیه عمومی به ترمینال مسافربری اصفهان ارسال می شوند و مشتریان می توانند از طریق مراجعه به این مراکز سفارش خود را تحویل بگیرند.

خرید قارچ کامبوجا در کرج
خرید قارچ کامبوجا

خرید قارچ کامبوجا در اصفهان

برای خرید قارچ کامبوجا در اصفهان هم روند سفارش دهی مانند قبل است یعنی کلیه سفارشات به صورت تلفنی انجام می شوند. فقط بسته بندی قارچ بصورتی طراحی شده است که قارچ آسیب نبیند و بتوان از آن براحتی برای تولید نوشیدنی کامبوجا استفاده کرد. کلیه قارچ هایی که فروشگاه کامبوجا اکسیر جوانی به مشتریان گرامی عرضه می دارد کاملا سالم و جوان هستند و در بسته بندی های 100 گرمی و 200 گرمی عرضه می شوند.

از کجا باید به اصل بودن کامبوجا پی ببریم؟

کامبوجا ارگانیک و اصل وقتی مدتی ساکن و بدون حرکت می ماند مقدار کمی ته نشین و بقایای قارچ کامبوجا در آن ایجاد می شود و طعمی شبیه به سرکه ولی شیرین دارد. ویژگی بارز کامبوجا ارگانیک این است که بصورت طبیعی و ذاتی گازگاز دار است و اگر آن را تکان داده و گازش را کاملا تخلیه کنید و درش را مجددا ببندید به مرور زمان مجددا گازدار خواهد شد. درحالی که اگر همین کار را با نوشابه یا دلستر انجام دهید به هیچ عنوان مجددا گازدار نخواهد شد و مانند شربت (ترکیب آب و شکر) خواهد بود که نشان دهنده مصنوعی بودن گاز نوشابه و دلستر است.

equinoxkombucha.com         

آخرین بروز رسانی : 1400/05/26

2 دیدگاه دربارهٔ «خرید کامبوجا در اصفهان»

  1. سلام لطفا برای قارچ مزاحم میشم آدرس و شماره تماس جهت دریافت قارچ کامبوچا بدید سپاس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *