کامبوجا اکسیر جوانی

کامبوجا چای سبز

چای کامبوجا با طعم چای سبز

بهترین گزینه برای کسانی که دنبال نوشیدنی های رژیمی و تناسب اندام هستند ، کامبوجا چای سبز است . نوشیدنی کامبوجا با طعم های مختلفی تولید می شود که معمول ترین آنها کامبوجا با طعم چای سیاه و سبز است و در فروشگاه ها بیشتر این طعم ها یافت می شوند . برای خرید کامبوجا می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در وبسایت و سایر فروشگاه های سطح شهر اقدام کنید .

کامبوجا با طعم چای سبز

چای سبز یکی از سالمترین نوشیدنی هایی است که بشر آن را کشف کرده و دلیل آن هم وجود ترکیبات آنتی اکسیدانی و خاصیت چربی سوزی بالای چای سبز است . مطالعات مختلف در مورد چای سبز نشان می دهد که مصرف کنندگان چای سبز کمتر دچار خطر ابتلا به سرطان پروستات و سینه می شوند و ترکیب کامبوجا با چای سبز یعنی بهره مندی از خواص هردوی آنها بصورت همزمان ! چای کامبوجا با طعم چای سبز بدلیل وجود ترکیبات آنتی اکسیدانی خود باعث حفظ جوانی و طراوت پوست می شود .

کامبوجا دوستدار کبد شماست !

مطالعات انجام شده بر روی نوعی موش صحرایی نشان می دهد که مصرف منظم کامبوجا به کاهش سموم کبدی ناشی از مواد شیمیایی کمک می کند و باعث کاهش حدود ۷۰ درصدی مواد زائد موجود در کبد می شود . و این موضوع میتواند برای افراد مبتلا به بیماری های کبدی خبر بسیار خوبی باشد . همچنین خوردن کامبوجا با طعم چای سبز باعث از بین رفتن باکتری های دهان و دندان میشه و بوی بد دهان را کاهش می دهد .

کاهش بیماری های قلبی با مصرف کامبوجا

طبق آمارهای رسمی بیماری قلبی عامل اصلی مرگ بسیاری از افراد در جهان است . و این درحالیست که مصرف کامبوجا چای سبز می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی را تا حدود زیادی کاهش دهد . کامبوجا چای سبز باعث کاهش کلسترول خون و جلوگیری از بسته شدن عروق و سکته میشود .

یکی از دغدغه های اصلی افرادی که کامبوجا مصرف می کنند، اصل یا تقلبی بودن آن است که همیشه جای بحث داشته اما بهترین کار این است که اگر فرصت آن را دارید خودتان شخصاً طرز تهیه چای کامبوجا را یاد بگیرید و در منزل این نوشیدنی فراسودمند را درست کنید.

 

تاریخچه ی کامبوجا به قرن سوم میلادی در چین بازمی گردد. پس از چین، در کشورهایی همچون روسیه، هند و ژاپن نیز نوشیدن این چای رواج پیدا کرد . کامبوجا یا همان چای کامبوجا فهرست بلند بالایی از خواص درمانی که باعث حفظ سلامتی می شود را داراست در حالی که قیمت کامبوجا در مقایسه با سایر نوشیدنی ها نسبتا پایین است و در برابر خواصی که برای بدن بدنبال دارد ناچیز است . چای کامبوجا از سیستم گوارش و ایمنی بدن محافظت می کند و یک نوشیدنی پروبیوتیک محسوب می شود. اخیرا محققان دانشگاه “لتونی” مطالعات زیادی مبنی بر مفید بودن چای کامبوجا برای بدن کشف کرده اند .

 

به 17 دلیل توصیه می شود این نوشیدنی اعجاب انگیز را از دست ندهید:

• خواص آنتی اکسیدانی چای کامبوجا را جدی بگیرید !

چای کامبوجا نیز همچون چای سیاه سزشار از پلی فنول ها و سایر ترکیباتی است که قدرت آنتی اکسیدانی دارند اما به دلیل فرآیند تخمیری که در چای کامبوجا طی می شود، به مراتب از چای سیاه معمولی مفیدتر است. محققان دریافته اند که آنتی اکسیدان های کامبوجا صد برابر فعال تر ویتامین C و 25 برابر بیشتر از ویتامین E است. بنابراین نوشیدن کامبوجا اکیدا به افرادی که دچار بیماری های ناشی از استرس هستند، پیشنهاد می شود.

• سم زدایی

اسید گلوکرونیک (GA) که به میزان زیادی در کامبوجا موجود است به عنوان یک سم زداشناخته شده و با سموم داروها و سایر آلودگی های محیط ترکیب شده و آن ها را به حالتی تبدیل می کند که برای بدن دفع شدنی باشد.

• انرژی زا

کامبوجا با آزاد کردن آهن موجود در چای باعث افزایش هموگلوبین خون می شود و انتقال اکسیژن به بافت ها را آسان تر می کند.

• افزایش قدرت ایمنی

وتامین C موجود در کامبوجا سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و از آسیب های سلولی، بیماری های التهابی، از کار افتادن سیستم ایمنی و تشکیل تومورهای سرطانی جلوگیری می کند.

• بهبود بیماری های گوارشی

محققان دریافته اند که قارچ کامبوجا به شکل موثری منجر به درمان زخم های دستگاه گوارش می شود. هم چنین این چای ترکیبات مخاطی معده را نیز حفظ می کند. کامبوجا ترشح اسید معده را کاهش می دهد. در حقیقت می توان نوشیدن این چای را معادل مصرف قرص امپرازول دانست.

• جلوگیری از چاقی

آزمایشات نشان می دهد که مصرف این چای با افزایش محدودیت کالری باعث کاهش وزن می شود.

• درمان دیابت

تحقیقات در زمینه ی ارتباط دیابت و کامبوجا به سال 1992 میلادی برمیگردد. این تحقیقات نشان می دهد که کامبوجا باعث کاهش قند خون افراد مبتلا به دیابت می شود.

• سم زدایی از کلیه ها

نوشیدن کامبوجا باعث می شود آلودگی های محیطی که به کلیه ها وارد می شوند، از بین بروند. این نوشیدنی برای افرادی که دچار سنگ کلیه یا نارسایی های کلیوی هستند بسیار مفید بوده و مانع انباشته شدن توده ی کلسیم در کلیه ها می شود.

• بهبود عملکرد عروق

چای کامبوجا با آنتی اکسیدان هایی که در خود دارد باعث بازسازی دیواره سلولی رگ های خونی می شود.

• تنظیم فشار خون

تحقیقات نشان می دهد که مصرف کامبوجا برای درمان فشار خون بالا مفید بوده و از سر درد و سرگیجه های ناشی از فشار خون بالا جلوگیری می کند. لطفا جهت سفارش و خرید کامبوجا  و همچنین خرید قارچ کامبوجا از طریق تلگرام یا شماره تلفن های موجود در وبسایت اقدام فرمایید .

 

چای کامبوجا یک نوشیدنی ارگانیک و فراسودمند است که با استفاده از قارچ کامبوجا ، شکر و چای تهیه می شود. معمولا برای درست کردن کامبوجا چای سیاه مورد استفاده قرار می گیرد تا چای سبز و دلیل آن در دسترس بودن و البته ارزان تر بودن چای سیاه است. البته از قدیم چای سیاه مطابق با ذائقه ایرانی ها بوده و به همین دلیل برای درست کردن کامبوجا، بیشتر افراد از این نوع چای استفاده می کنند. البته از دیرباز نتنها در ایران بلکه در کشورهای اروپایی و آسیا مرکزی و شرقی که مهد تولید چای کامبوجا هستند نیز از چای سیاه برای تولید این نوشیدنی ارزشمند و شفابخش استفاده می شد.

چای کامبوجا به دلیل داشتن آنتی اکسیدان زیاد از بروز بیماری سرطان جلوگیری می کند و حتی در مواردی دیده شده که رشد سلول های سرطانی را متوقف نموده است. البته چایی که از آن برای تهیه نوشیدنی کامبوجا استفاده می شود باید حتما طبیعی و بدون افزودنی و عطر مصنوعی باشد. استفاده از چایی که خاک داشته باشد یا بوسیله اسانس و مواد غیر طبیعی عطری ، معطر شده باشد باعث کاهش عمر مفید قارچ کامبوجا و از بین رفتن تدریجی آن می شود.

چند توصیه مهم

  • حتما بعد از مصرف کامبوجا گرمی بخورید
  • کامبوجا رو به صورت مداوم و منظم استفاده کنید تا تاثیر شگفت انگیز آن را ببینید.
  • اگر قبلا از این نوشیدنی استفاده نکردید می توانید آن را با آب رقیق کنید
  • اگر علاقه مند به تولید خانگی این نوشیدنی هستید پیشنهاد می کنم از پیج طرز تهیه کامبوجا بازدید نمایید.
  • برای خرید قارچ کامبوجا و تولید کامبوجای خانگی حتماً از فروشگاه های معتبر آن را تهیه نمایید.

کامبوجا چای سیاه بهتر است یا چای سبز؟

اینکه بخواهیم کامبوجا چای سیاه را با چای سبز مقایسه کنیم خیلی کار درستی نیست زیرا چه چای سبز و چه چای سیاه هردو خواص زیادی دارند و خود کامبوجا هم انقدر پرخاصیت است که از آن به اکسیر شفا بخش و معجزه طبیعت یاد می شود اما طبق تحقیقات اخیر دانشگاه کالیفورنیا روی خواص درمانی نوشیدنی کامبوجا ، دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که در شرایط برابر بدلیل اینکه چای سبز مقدار آنتی اکسیدان بیشتری نسبت به چای سیاه دارد در نتیجه خواص بیشتری هم نسبت به آن دارد.

اما گفتن این نکته هم خالی از لطف نیست که مصرف زیاد چای سبز باعث ایجاد ضعف و سرگیجه و دوبینی در انسان می شود درحالی که چای سیاه یکی از نوشیدنی هایی است که بیش از 80 درصد مردم ایران لااقل یکبار در روز از آن استفاده می کنند و چون مصرف شربت کامبوجا باید مداوم و مستمر و در دوره های سه ماهه باشد تا اثرگذاری بیشتری داشته باشد استفاده از کامبوجا چای سیاه منطقی تر و بهتر بنظر میاد.

چه نوع کامبوجایی برای لاغری بهتر است؟

اگر هدف شما از خوردن نوشیدنی کامبوجا حفظ تناسب اندام و لاغری است شاید برای شما بهتر باشد برای تنوع هم که شده از کامبوجا با طعم چای سبز هم استفاده کنید. البته ناگفته نماند که کامبوجا ساده یا کلاسیک هم اگر بصورت مداوم و اصولی استفاده شود دارای خاصیت لاغری است.

نکته مهم در استفاده از نوشیدنی کامبوجا چای سیاه یا چای سبز این است که انتظار بی جا از این نوشیدنی نداشته باشیم. ممکن نیست که شما هر روز فست فود و نوشابه مصرف کنید، ورزش نکنید و با خوردن کامبوجا یا هر نوشیدنی دیگری انتظار لاغری داشته باشید. قبل از مصرف کامبوجا باید یاد بگیریم عادات غذایی بد را ترک کنیم و سالم زندگی کنیم.

انواع کامبوجا

  1. کامبوجا ساده
  2. کامبوجا با طعم چای ترش
  3. کامبوجا باطعم چای سبز
  4. کامبوجا با طعم دارچین یا زنجبیل
  5. کامبوجا میوه ای

خواص کامبوجا چای سیاه

  • پاک کننده کبد و مجاری ادراری
  • کاهش کلسترول و فشار خون
  • ضد سرطان و آنتی باکتریال
  • ضد استرس و آرامبخش
  • جلوگیری از ریزش مو
  • کنترل دیابت نوع دو
  • انرژی زا
  • تقویت کننده دستگاه گوارش

برای خرید کامبوجا چای سیاه می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید.