کامبوجا اکسیر جوانی

خرید قارچ کامبوجا در مشهد

خرید کامبوجا در مشهد

قارچ کامبوجا از تکثیر تعداد زیادی از باکتری های مفید تشکیل میشه و توده ای نرم و دایره ای بوجود میاره که در اصطلاح به آن قارچ کامبوچا (scoby) گفته میشه و خواص درمانی بسیار زیادی داره که در قسمت مقالات وبسایت ما می توانید به تفصیل در موردش مطالعه کنید و با نوشیدنی کامبوجا بیشتر آشنا بشید . اما ما فرض رو بر این میگیریم که شما با کامبوجا آشنایی کامل دارید و همچنین علاقه مند به تهیه نوشیدنی کامبوجا بصورت خانگی و یا پرورش قارچ کامبوجا هستید و اطلاع ندارید برای خرید قارچ کامبوجا در مشهد باید بسراغ کدامیک از مغازه های سطح شهر بروید و اصلا چه نوع قارچی باید بخرید .

بجای خرید قارچ کامبوجا ، شربت کامبوجا بخرید!

قبل از هرچیز باید خدمتتون عرض کنم اینکه در تهران زندگی نمی کنید نمیتونه برای شما محدودیتی برای خرید شربت کامبوجا ایجاد کنه و ارسال کامبوجا به مشهد و دیگر شهرستان های ایران کاملا آسان و سریع انجام میشه بدون اینکه هیچ خللی در کیفیت نوشیدنی کامبوجا ایجاد بشه . پس برای خرید کامبوجا در مشهد کافیه با ما تماس بگیرید تا از طریق تیپاکس یا اتوبوس و … این محصول با ارزش و مفید را برای شما عزیزان ارسال کنیم .

خرید قارچ کامبوجا در مشهد

چند توصیه مهم :

  1. اول اینکه قارچ کامبوجا از تجمع تعداد زیادی باکتری پروبیوتیک مفید و زنده تشکیل شده و بسیار در مقابل آلودگی ، گرد و غبار و محیط کشت ناسالم حساس است و به سرعت از بین می رود . ممکنه در ظاهر چیزی مشخص نباشد اما قارچ کامبوجا پس از مرگ دیگر قادر به تکثیر نیست و حتی نمی توان با آن نوشیدنی کامبوچا تهیه کرد . پس در هنگام خرید قارچ کامبوجا به بهداشت و تمیزی آن توجه خاصی داشته باشید و آن را جدی بگیرید .
  2. سعی کنید از قارچ هایی که چند بار از آن ها استفاده شده برای تهیه نوشیدنی کامبوجا استفاده نکنید زیرا پس از چند مرحله استفاده کم کم قارچ والد خاصیت رشد و تکثیر خودشو از دست میده و دیگه قابلیت شد و نمو قبل رو نداره .
  3. خرید قارچ کامبوجا و تهیه کامبوجا خانگی دردسر های خاص خودش رو داره و زمان بره . حتی ممکنه بعد از مو به مو انجام دادن همه مراحل طرز تهیه کامبوجا باز هم قارچ شما کپک بزنه و همه تلاش ، وقت و هزینه ای که صرف تولید شربت کامبوجا کردید به هدر بره و مجبور بشید کل نوشیدنی و قارچ کامبوجا که حدودا کیلویی 200 هزار تومن قیمتشه رو دور بریزید (وقتی قارچ کامبوجا کپک میزنه هم خودش و هم نوشیدنی تولید شده توسط آن باید دور ریخته شود و دوباره قابل مصرف نخواهد بود)
  4. به دلایلی که عرض کردیم اگر تجربه کافی در زمینه تولید کامبوجا ندارید برای شما خرید چای کامبوجا آماده که صددرصد طبیعی و ارگانیک است، گزینه مناسب تر و کم درد سر تری خواهد بود.

خرید نوشیدنی کامبوجا

یکی از ساده ترین معیارها برای تصمیم گیری سریع در مورد خرید کامبوجا که به عنوان یک قاعده کلی باید در نظر گرفته بشه تاریخ انقضا نوشیدنی کامبوجا است . بهتر است این نوشیدنی بصورت تازه به تازه مصرف بشه اما باید توجه داشته باشید که نوشیدنی کامبوجا ماندگاری بالایی دارد و حداقل 3 تا 4 ماه پس از تولید می تواند مورد استفاده قرار بگیرد .

توجه به نوع بسته بندی کامبوجا

با توجه به اسیدی بودن نوشیدنی کامبوجا توصیه می شود از ظروف پلاستیکی برای بسته بندی و نگهداری نوشیدنی استفاده نکنید و یا بصورت موقتی از ظروف پلاستیکی استفاده کنید و برای نگهداری طولانی مدت حتما از ظروف شیشه ای استفاده نمایید ، دلیل این توصیه این است که امکان انتقال سموم از پلاستیک به نوشیدنی وجود دارد و برای سلامت انسان می تواند مخاطره آمیز باشد.

شما عزیزان مشهدی می توانید از طریق شماره تماس های موجود در سایت براحتی اقدام به سفارش نوشیدنی کامبوجا نماید و از طریق پست یا شرکت های باربری آنها را درب منزل خود دریافت کنید . جهت اطلاع از قیمت کامبوجا و ثبت سفارش تماس بگیرید .

[widget id=”business-kit-cta-2″]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *